درباره انواع درمان های مراقبت از مو چه می دانید؟
عمومی
درباره انواع درمان های مراقبت از مو چه می دانید؟
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 15:41


آیا در مورد مو درمانی و انواع آن چیزی شنیده اید؟ لغت درمان به معنای درمان است. اگر موهای شما در وضعیت خوبی نیست، باید به دنبال درمان باشید. اما سوال اینجاست که از کجا متوجه می شوید که موهایتان حالت خوبی ندارد؟ اگر موهای شما خشک، شکننده، شکننده یا زیاد می ریزد، وضعیت خوبی نیست. اساساً، هر زمان که احساس کردید موهایتان مانند گذشته سالم و شاداب نیست، باید بدانید که مشکلی وجود دارد. شما می توانید از طریق درمان های مختلف مو، سلامت موهای از دست رفته خود را بازیابی کنید.

درمان مو چیست و چه انواعی دارد؟

زمانی که کمبود پروتئین، کراتین، ویتامین ها و انواع مواد معدنی در مو وجود داشته باشد، ظاهر مو تغییر می کند. دلیل کمبود مواد مغذی مو چیزی جز آسیب های محیطی نیست که شامل مراقبت های غیر اصولی می شود. در درمان مو، موهای آسیب دیده با مواد خاص، تکنیک های مدرن و دستگاه های مدرن درمان می شوند.

چندین تکنیک مختلف برای مقابله با آسیب مو وجود دارد. این تکنیک ها بر اساس نوع آسیب انتخاب می شوند. به این ترتیب انواع خاصی از درمان برای هر فرد جواب می دهد. قبل از شروع درمان، باید بدانید که از مو درمانی چه انتظاری دارید. به غیر از احیای موهای آسیب دیده، هدف برخی از روش های درمانی صاف کردن موها نیز می باشد.

به طور کلی، تمام درمان های ویتامین و پروتئین نوعی درمان مو هستند. اما روش کار اشتباه است. پس از احیای موهای آسیب دیده، جوانی و شادابی موها باز می گردد و این هدف اصلی انواع مو درمانی است. در این مقاله با انواع درمان و مزایا و معایب آنها آشنا می شوید.

اگر به دنبال رنگ مو هستید، با خدمات ما رنگی ماندگار دریافت کنید و بدرخشید.

پروتئین درمانی

اگر مو ضخیم و ناسالم باشد، علت آن ریزش پروتئین مو است. پروتئین نقش مهمی در ساختار مو دارد که جزء مهمی است. کلاژن مورد نیاز مو توسط پروتئین تامین می شود. کمبود پروتئین به طور مستقیم بر ظاهر و وضعیت مو تأثیر می گذارد. پروتئین درمانی نوعی ترمیم و درمان موهای صاف است.

روش کار به این صورت است که با استفاده از محصولات حاوی پروتئین، ساقه مو تقویت می شود. در آسیب های جزئی و مراحل اولیه، می توان از داروهای خانگی برای تامین پروتئین مورد نیاز مو استفاده کرد. همه انواع ماسک موی پروتئینی تا حدی جواب می دهند. البته اگر میزان آسیب زیاد باشد، درمان های خانگی به هیچ وجه کمکی نخواهد کرد.

اگر مو از کمبود پروتئین رنج می برد ظاهر نامناسبی دارد و لازم است با استفاده از درمان های حرفه ای مواد کراتینه و پروتئینی مو را تامین کرد. پروتئین ها در بافت مو وجود دارند و نمی توان آنها را با هیچ چیز دیگری جایگزین کرد. به همین دلیل است که جوانسازی مو با درمان های مختلف مو از جمله پروتئین درمانی مهم است.

به این ترتیب پروتئین های هیدرولیز شده به ساقه مو متصل می شوند. با تقویت قسمت هایی از کوتیکول، تخلخل مو از بین می رود و یک لایه محافظ روی مو قرار می گیرد.

درمان با پلکس بالا

هنگامی که مو در اثر استفاده از مواد شیمیایی آسیب می بیند، درمان خاصی لازم است. پلکس تراپی نوعی مو درمانی است که برای درمان موهای آسیب دیده و خشک استفاده می شود. شما نمی توانید این درمان را در خانه انجام دهید. برای ترمیم موهای آسیب دیده، باید ترکیب صحیح مواد را رعایت کنید.

برای درمان مو، به یک سالن متخصص در ترمیم مو مراجعه کنید. این چیزی نیست که هر کسی بتواند به درستی انجام دهد. در این فناوری از دستگاه های خاصی استفاده می شود. برای افزایش کیفیت کار از دستگاه های نانو بخار و میکروفگ استفاده می شود. جدای از ترکیب صحیح مواد شیمیایی، استفاده از دستگاه های مو درمانی به مهارت و تجربه حرفه ای نیز نیاز دارد.

گاشی هیدروژن دور

آیا موهای شما کدر، کدر و دیگر براق نیست؟ هیدروژن یکی از عناصر ضروری برای سلامت مو است و به طور طبیعی توسط بدن تامین می شود. کمبود هیدروژن باعث ریزش مو شده و ظاهر موها کدر و کدر می شود. تمام مشکلات مو و پوست سر را می توان با درمان های مختلف مو برطرف کرد.

با این تکنیک، ماده خاصی از طریق ویال به پوست سر و ساقه مو تزریق می شود. برای این منظور از دستگاه های نانو بخار و فوتون بلو استفاده می شود. پس از اتمام مراحل درمان در 5 جلسه، آسیب مو به طور کامل بهبود می یابد. مدت درمان 35 روز و شامل 5 جلسه درمانی ویژه می باشد.

هیدروژن درمانی معمولاً به گونه ای انجام می شود که رنگ، مش، کراتینه و غیره انجام می شود. بیشتر دوام می آورد در این تکنیک از مواد مرطوب کننده مختلف، پروتئین ها و ویتامین ها برای تغذیه مو استفاده می شود. این مواد وارد ساقه و ریشه مو می شوند. به این ترتیب کوتیکول مو تجدید می شود و مو بافت قوی تری پیدا می کند.

با تزریق نانوذرات به مو، آبرسانی انجام می شود و شفافیت مو افزایش می یابد. تزریق مواد مغذی به پوست سر باعث بهبود جریان خون در پوست سر و کاهش ریزش مو و شوره سر می شود.

اوزون درمانی مو

ازن نوعی اکسیژن است که برای درمان مشکلات مو استفاده می شود. این روش یکی از درمان های بین المللی مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است و تاثیر آنی دارد. این تکنیک نسبت به سایر انواع مو درمانی جدیدتر است، اما کاربردهای زیادی دارد. اکثر مشکلات مو و پوست سر را می توان با استفاده از اوزون تراپی درمان کرد.

اوزون درمانی در درمان شوره سر و سبوره، چربی پوست سر، جلوگیری از ریزش مو و درمان ده ها بیماری دیگر موثر است. این گاز مفید هنگامی که پوست سر خود را تمیز می کنید صدا ایجاد می کند. اوزون تراپی مو محدودیت سنی ندارد و برای مردان و زنان در هر سنی قابل انجام است. بسته به نوع آسیب و مشکل، مدت زمان درمان متفاوت است.

به عنوان مثال، اگر مراجعه کننده دچار ریزش موی شدید باشد، درمان هفت بار متوالی انجام می شود. پس از یک هفته، ریزش مو به طور کامل از بین می رود. این درمان غیر تهاجمی است و آسیبی ایجاد نمی کند. اوزون درمانی یک راه حل مستقیم برای شوره سر و پوست است و تاثیر بسیار خوبی دارد.


درمان بوتاکس

بوتاکس سمی است که معمولا در مراقبت از پوست استفاده می شود. این ربطی به بوتاکس درمانی ندارد. در واقع مواد استفاده شده فاقد هرگونه ماده سمی هستند. در طی درمان بوتاکس، منافذ روی ساقه مو با مواد خاصی که مو به آن نیاز دارد پر می شود. با پر شدن جای خالی موها صاف تر می شوند. به این ترتیب موها برداشته شده و موها صاف و جوان می شوند.

بوتاکس تراپی برای درمان موهای آسیب دیده استفاده می شود. اگر موها مجعد، نازک و کدر هستند یا وز هستند، این روش یک درمان قطعی است. موهای غیر قابل کنترلی که حالت دادن به آنها دشوار است را می توان با این درمان بهبود بخشید. بوتاکس درمانی در آرایشگاه های تخصصی انجام می شود و نیاز به مهارت بالایی دارد.

در این روش هیچ ماده ای از جمله بوتاکس به مو یا پوست سر تزریق نمی شود. بوتاکس مو یک روش درمانی غیر تهاجمی است که با شستن مو شروع می شود. به طور کلی قبل از درمان های تخصصی مو، لازم است آلودگی از سطح مو و پوست سر پاک شود. هنگام شستشو گره های مو باز شده و موها آماده جذب مواد هستند.

مواد شیمیایی بوتاکس روی ریشه مو اعمال می شود و مالیده می شود توانایی زیبایی بر اثربخشی بوتاکس تأثیر می گذارد اقدامات بعدی بستگی به تصمیم کارشناس دارد در برخی موارد باید صبر کرد تا محصول خشک شود تا به ساقه مو نفوذ کند طبق روش دیگری موها را قبل از خشک شدن با اتو مو صاف می کنند

نتیجه

در بهترین آرایشگاه زنانه تهران انواع درمان های مو برای درمان آسیب مو و پوست سر استفاده می شود. روش های درمانی و گزینه های درمانی به نوع آسیب بستگی دارد. شاید پروتئین درمانی بهترین راه حل برای انسان باشد و رضایت 100 درصدی را به همراه داشته باشد. اما در موارد دیگر، درمان بوتاکس موثرتر خواهد بود. قبل از شروع هر درمانی مهم است که با یک متخصص مشورت کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: